sobota, 20 kwietnia 2013

SSN

Hej ludziska.
Dokładnie tydzień czasu czekałem na SSN. Składając aplikację Ds-230 (kliknij) zaznaczyłem pozycję 43 dlatego karta SSN przyszła na wskazany przeze mnie adres domowy bez latania po urzędach.
Co ten skrót oznacza i do czego służy każdy zorientowany wie, a jeśli nie to zapraszam na forum. usa.info. Karta Social Security jest to mała karteczka wielkości karty kredytowej na której znajduje się nasze Imię i Nazwisko oraz 9-cio cyfrowy numer. Ważne jest aby nie nosić SSn ze sobą tylko nauczyć się na pamieć ponieważ zdażają się przypadki kradzieży tożsamosci. Tak więc nauczenie sie go na pamieć zajęło mi dokładnie 30 minut, a co dziwne własnego peselu nie pamiętam do dziś. Dlaczego? Nie wiem :))

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nie znudzi się Panu pisanie na tej stronie ;>
    pavl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne newsy ;)
    Mogę prosić o adres e-mail? (mam kilka pytań)

    OdpowiedzUsuń