niedziela, 10 marca 2013

Lufthansa zakup biletu

Dlaczego Lufthansa? To bardzo proste, bo nasz rodzimy LOT nie chce moich pieniędzy i nie lata już z Krakowa do Newarku, nie lata też z Warszawy do Newarku. Owszem mają połączenie z Wawy na JFK ale na to lotnisko moja rodzinka.us ma 2 godziny samochodem, a do Newarku 45 minut więc wybór był oczywisty. Sam zakup biletu jest banalny: wchodzimy na stronę LH, wpisujemy swoje dane, wybieramy interesującą nas datę wylotu, miejsce przesiadki, zaznaczamy miejsce w samolocie, płacimy online
(ja wybrałem PayPal) i dostajemy na maila potwierdzenie, które jest jednocześnie elektronicznym biletem. Uzupełniłem też online dane APIS chociaż pisze tam, że nie dotyczy to osób posiadających prawo stałego pobytu. Dowiedziałem się też po tym linkiem 
forum.usa.info.pl że nie muszę wypełniać druku I-94, ale na wszelki wypadek będę miał go w gotowości. 
Ja lecę Kraków-Monachium-Newark, cena biletu w obie strony 2200 PLN. Z ciekawości sprawdzilem cenę biletu w jedną stronę: 8650 PLN :))
Lot z przesiadką, czy się boję?  Mam zapasu 1,5 h więc sporo no chyba że będzie jakieś opóźnienie z Kraka. Czytałem trochę na forum.usa.info o przesiadkach i wygląda na to że dam radę. Szczegóły opiszę.
Ponieważ Bee leci z wiecznie bijącymi się juniorami, dokonującymi demolki wszystkiego dookoła wolała dla bezpieczeństwa wybrać lot bezpośredni PLL LOT z Wawy. Zakup biletu dla nich opiszę w następnym poście.

2 komentarze:

  1. Chyba jednak cos nie tak z cenami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2200 z lufthansy, w dwie strony? Serio tak?

    OdpowiedzUsuń